Dzisiaj jest: 23 Styczeń 2018    |    Imieniny Maria, Ildefons, Rajmund
Wpisany przez Administrator
niedziela, 05 czerwca 2016 20:01

WYCIECZKA DO ZAKOPANEGO

W dniach 30.05. - 01.06.  2016 uczniowie klasy 3a i 2a wraz z wychowawczyniami Panią: Bożeną Gwardą i Katarzyną Czerkawską oraz Panią Małgorzatą Stochlą gościli po raz drugi w schronisku PTTK "Na Hali Ornak" w Zakopanem. Pierwszego dnia po przejściu Doliną Kościeliską i dotarciu do schroniska wybraliśmy się nad Smreczyński Staw. Po pieszej wędrówce tatrzańskimi szlakami zmęczeni czekaliśmy drugiego dnia. Zjadłszy przepyszne śniadanie wyruszyliśmy do Doliny Chochołowskiej.

Zmęczeni wróciliśmy  na obiad. Wieczorem wspaniałą lekcję historii o człowieku "gór i morza" Mariuszu Zaruskim przedstawił nam Pan Wojciech Szadkowski z Muzeum Tatrzańskiego. Poznaliśmy również Państwa Forteckich. Pani Zofia Fortecka ma galerię z obrazami świętych "na szkle malowane" w centrum Zakopanego, a Pan Janusz to były trener znanego skoczka Wojciecha Fortuny. W ostatnim dniu pobytu, po śniadaniu, udaliśmy się  do Bacówki po przepyszne sery. Ostatnim naszym przystankiem przed powrotem do Zabrza była Gubałówka. Pełni wrażeń wróciliśmy do domu i szkoły. Wycieczka bardzo nam się podobała. Zbliżają się wakacje i  myślimy, że niektórzy z nas tam jeszcze pojadą. Chcielibyśmy podziękować za wspaniały pobyt Wszystkim pracownikom schroniska a przede wszystkim Pani Hani Daniel.

do zobaczenia Bożena Gwarda

Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: free php script hosting dedicated hosting reseller Valid XHTML and CSS.